Pomoc - Często zadawane pytania: Program lojalnościowy
PREZENTACJA PROGRAMU
Twój program lojalnościowy za jedyne 15 PLN rocznie, aby sprawić dzieciom, które kochasz radość. Skorzystaj z nagród przyznawanych wyłącznie w Obaïbi, Okaïdi. Dowiedz się o programie lojalnościowym, klikając tutaj.
JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO?
Do programu lojalnościowego można przystąpić w sklepie Okaïdi lub poprzez naszą stronę internetową:
-
Możesz dołączyć do programu bezpośrednio ze strony koszyka lub z konta klienta.
- Możesz także dołączyć do programu lojalnościowego poprzez stronę okaidi.pl
W JAKI SPOSÓB POŁĄCZYĆ MOJĄ KARTĘ LOJALNOŚCIOWĄ Z KONTEM KLIENTA?
Jeśli przystępujesz do programu lojalnościowego w sklepie Okaïdi, możesz powiązać swoją kartę z kontem internetowym, wpisując numer karty w swoim koncie klienta. Numer karty lojalnościowej znajduje się z tyłu lub na paragonie fiskalnym.
JAK SPRAWDZIĆ ILOŚĆ ZEBRANYCH PUNKTÓW?
Ilość zebranych punktów można sprawdzić, logując się do swojego konta klienta. Punkty pojawią się na Twoim koncie 2 do 3 dni od momentu zakupu w sklepie lub 2 do 3 dni od wysyłki Twojego zamówienia online. Ilość punktów jest zapisana na dole paragonu fiskalnego.
JAK OTRZYMAĆ PREZENTY?
Prezenty można otrzymywać e-mailem lub sms-em. Można wybrać metodę otrzymywania na konto klienta w sklepie lub za pośrednictwem biura obsługi klienta.
Prezent lojalnościowy: 1 PLN = 1 punkt lojalnościowy. Po zebraniu 500 punktów w Okaïdi otrzymasz prezent lojalnościowy o wartości 20 PLN.
APrezent urodzinowy: rodzice dzieci w wieku od 1 roku do 12 lat otrzymują bon urodzinowy o wartości 20 PLN dla każdego dziecka, z ograniczeniem do 6 bonów urodzinowych lub z okazji narodzin dziecka na jeden okres przynależności do programu (firma może poprosić o przedstawienie dowodów na przynależność do rodziny). Aby otrzymać prezent urodzinowy, należy wpisać dane dziecka podczas tworzenia konta klienta lud dodać dane dziecka do istniejącego już konta klienta w zakładce "dane osobowe". 45 dni przed datą urodzin dziecka otrzymasz e-mailem lub sms-em bon urodzinowy o wartości 20 PLN do zrealizowania we wszystkich sklepach lub na stronie internetowej Obaïbi, Okaïdi.
Prezent z okazji narodzin dziecka: rodzice nowo urodzonego dziecka otrzymują z tej okazji bon o wartości 20 PLN. Aby otrzymać prezent z okazji narodzin dziecka, należy poinformować o narodzinach między 1 a 6 miesiącem jego życia podczas tworzenia konta klienta lub dodając nowe narodziny w koncie klienta w zakładce moje dzieci. W przypadku narodzin wieloraczków (bliźnięta, trojaczki itd.), otrzymasz 1 prezent dla każdego dziecka pod warunkiem, że każde dziecko zostanie zarejestrowane.
W ciągu 3 dni od zarejestrowania daty narodzin dziecka otrzymasz e-mailem lub sms-em bon z okazji narodzin dziecka o wartości 8 euro ważny 2 miesiące we wszystkich sklepach lub na stronie internetowej Obaïbi, Okaïdi.
Prezent dla posiadacza karty: Jeśli przystąpiłeś do programu dla rodzin lub przyjaciół, raz w roku otrzymasz bon o wartości 20 PLN ważny 2 miesiące we wszystkich sklepach lub na stronie internetowej Obaïbi, Okaïdi. Aby uzyskać prezent dla posiadacza karty, podczas rejestracji wprowadź miesiąc wydania bonu. Bon zostanie wysłany e-mailem lub SMS-em na początku wybranego miesiąca. Jeśli nie podałeś miesiąca, bon zostanie wysłany 3 miesiące od daty przystąpienia do programu.
Warunki korzystania z naszych prezentów: Prezenty lojalnościowe, urodzinowe, z okazji narodzin można łączyć z wszystkimi innymi ofertami, z ograniczeniem do 3 prezentów na jeden zakup. Nie można ich wymieniać ani otrzymać za nie gotówki. Nie są uznawane w naszych sklepach fabrycznych.
JAK DŁUGO WAŻNE SĄ MOJE PREZENTY?
Bony ważne są 2 miesiące od daty ich wydania.
JAK ZEBRAĆ PUNKTY?
Punkty nie są przyznawane za koszty wysyłki, opłatę ekologiczną ani za zakupy w outletach. Punkty nie są przyznawane w przypadku płatności kartą podarunkową.
JAK KORZYSTAĆ Z PREZENTÓW LOJALNOŚCIOWYCH, URODZINOWYCH, Z OKAZJI NARODZIN DZIECKA I DLA POSIADACZA KARTY?
Na stronie okaidi.pl : Możesz skorzystać z Twoich prezentów w momencie płatności za zamówienie.
Po zalogowaniu się na swoje konto, w momencie płatności, automatycznie wyświetla się lista prezentów, które posiadasz. Wybierz prezenty, z których chcesz skorzystać, a następnie sfinalizuj płatność przy użyciu karty kredytowej, serwisu Paypal lub karty podarunkowej.
W sklepie: Przy kasie należy pokazać prezent, który otrzymało się na e-mail lub sms-em. Można też podać swoje nazwisko, imię, kod pocztowy i poinformować o przyznanym prezencie.
Co zrobić w przypadku, gdy nie otrzymałem/-am prezentu? Jeśli nie otrzymałeś/-aś swojego prezentu lojalnościowego, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta poprzez e-mail podany na stronie Pomoc i Kontakty. W rubryce "temat" wybierz tematykę "Program lojalnościowy"
WSZYSTKIE INNE PYTANIA ZWIĄZANE Z PROGRAMEM LOJALNOŚCIOWYM
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących programu lojalnościowego przejdź do zakładki Kontakty. Kontakt poprzez e-mail podany na stronie Pomoc i Kontakty. W rubryce "temat" wybierz tematykę "Program lojalnościowy".