NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

ŚRODKI SANITARNE (COVID-19):

  • DO KIEDY SKLEPY OKAÏDI BĘDĄ NIECZYNNE?

    Wszystkie nasze sklepy są zamknięte do 29 listopada 2020 r.
  • CZY MOGĘ ZROBIĆ ZAKUPY NA STRONIE OKAIDI.PL ?

    Tak, sklep internetowy okaidi.pl już działa i można kupować nasze produkty online, z dostawą do domu.
  • CHCIAŁABYM/CHCIAŁBYM ZWRÓCIĆ PRODUKT, PONIEWAŻ NIE JESTEM ZADOWOLONA/ZADOWOLONY Z ZAKUPU. CO MUSZĘ ZROBIĆ?

    Zachęcamy do zwrotu (nie używanych) produktów (z paragonem) po ponownym otwarciu sklepów. Możliwość zwrotów została przedłużona do 24 grudnia 2020 r.
    Zamówienia złożone online można odesłać do naszego salonu w Westfield Arkadia

MOJE KONTO OKAIDI:

  • JAK ZAŁOŻYĆ KONTO?

    Aby założyć konto należy kliknąć w ikonkę „konto” na górze menu. W rubryce „Utwórz konto” można założyć konto na podstawie swojego adresu e-mail lub numeru karty lojalnościowej. Numer karty lojalnościowej znajduje się na odwrocie karty lojalnościowej lub na paragonie. W przypadku problemów z połączeniem się za pomocą karty lojalnościowej, można skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
  • JAK ZMIENIĆ MÓJ E-MAIL?

    Aby zmienić adres e-mail należy skontaktować się z działem obsługi klienta poprzez formularz dostępny tutaj.
  • JAK UZYSKAĆ DOSTĘP DO MOICH DANYCH OSOBOWYCH?

    Aby poznać naszą politykę dotyczącą danych osobowych, można przejrzeć rubrykę “Dane osobowe”.
  • JAK ZARZĄDZAĆ MOIMI SUBSKRYPCJAMI I JAK ANULOWAĆ SUBSKRYPCJĘ DOTYCZĄCĄ PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO I KOMERCYJNYCH NEWSLETTERÓW?

    - Subskrypcja
    Newsletter komercyjny:
    Aby otrzymywać newslettery dotyczące naszych marek: Okaidi-Obaibi, należy wpisać w formularzu swój adres e-mail i/lub numer telefonu - w sklepie lub na stronie internetowej, logując się na swoje konto (sekcja „Twój newsletter & SMS”). Zaznacz „tak” przy odpowiednich polach. Bez podania tych danych kontaktowych nie jest możliwe otrzymywanie informacji o ofertach i akcjach handlowych.

    Newsletter Programu Lojalnościowego:
    Należy wpisać w formularzu swój adres e-mail i/lub numer telefonu komórkowego - w sklepie lub na stronie internetowej, logując się na swoje konto (sekcja „Twój newsletter & SMS”). Bez podania tych danych kontaktowych nie jest możliwe otrzymywanie informacji o benefitach związanych z kartą stałego klienta.


    - Anulowanie subskrypcji
    Newsletter komercyjny:
    Rezygnacji z subskrypcji można dokonać na stronie internetowej. Logując się na swoje konto, w sekcji „Twój newsletter i SMS” należy zaznaczyć „nie” w odpowiednich polach.

    Newsletter Programu Lojalnościowego:
    Logując się na swoje konto, w sekcji „Twój newsletter i SMS” należy zaznaczyć „nie” w odpowiednich polach.
  • W SPRAWIE WSZYSTKICH INNYCH PYTAŃ DOTYCZĄCYCH PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

    W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących programu lojalnościowego należy przejść do sekcji „Skontaktuj się z nami”, uzupełnić wymagane informacje, wybrać temat „program lojalnościowy”, a następnie interesujące nas zagadnienie. Twoje pytanie zostanie wysłane do działu obsługi klienta, który możliwie pilnie szczegółowo na nie odpowie.

MOJE ZAMÓWIENIE:

  • JAK ZAMÓWIĆ PRODUKTY NA STRONIE OKAIDI.PL ?

    Aby złożyć zamówienie konieczne jest posiadanie konta klienta na naszej stronie internetowej. Po zalogowaniu się na nie, produkty można dodawać do koszyka, klikając pole „Dodaj do koszyka”. Wybrane produkty są następnie wyświetlane w zakładce „Koszyk”.
    W swoim koszyku można sprawdzić szczegóły zamówienia (produkty, ilości, cenę, rozmiar, kolor).
  • JAK UŻYWAĆ KODU PROMOCYJNEGO NA MOJE ZAMÓWIENIE?

    Jeżeli posiadasz kod promocyjny, należy będąc w koszyku zaznaczyć pole „Mam kod promocyjny” i wpisać go przed zatwierdzeniem koszyka.
  • CO ZROBIĆ W PRZYPADKU UZUPEŁNIENIA KOSZYKA PRZED ZALOGOWANIEM SIĘNA KONTO KLIENTA?

    Jeśli wcześniej się nie zalogowałeś - zostaniesz o to poproszony podczas weryfikacji koszyka.
  • JAK ANULOWAĆ LUB ZMODYFIKOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

    Po zatwierdzeniu i opłaceniu zamówienia, nie można go już anulować.
  • JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ MOŻLIWE?

    Na naszej stronie akceptujemy kilka metod płatności:
    • płatność kartą płatniczą (Visa, Mastercard)
    • płatność przez Paypal,
    • płatność przez P24
    • płatność kartą podarunkową Okaïdi
    • płatność bonami programu lojalnościowego Okaïdi

DOSTAWA MOJEGO ZAMÓWIENIA:

  • JAKIE SPOSOBY DOSTAWY SĄ MOŻLIWE?

    • do sklepu - za darmo w ciągu 2-5 dni
    • do domu przez UPS: za 14,99 PLN w ciągu w ciągu 1 dnia roboczego od momentu przygotowania przesyłki
    Aby dowiedzieć się więcej o metodach i terminach dostaw, zapraszamy do działu „Nasze metody dostawy” na naszej stronie internetowej.
  • WYBRAŁAM/WYBRAŁEM DOSTAWĘ DO SKLEPU. JAK OTRZYMAM INFORMACJĘ, ŻE MOJE ZAMÓWIENIE JEST JUŻ GOTOWE I JAK MOGĘ JE ODEBRAĆ?

    Gdy przesyłka będzie gotowa do odbioru, zostaniesz automatycznie powiadomiony e-mailem. Twoja paczka będzie czekać na Ciebie w sklepie przez miesiąc.
  • ZŁOŻYŁAM/ZŁOŻYŁEM ZAMÓWIENIE. JAK ŚLEDZIĆ DOSTAWĘ?

    Zaloguj się na swoje konto klienta w naszej witrynie, a następnie przejdź do sekcji „Twoje zamówienia”. Po kliknięciu danego zamówienia zobaczysz szczegóły zamówienia oraz przycisk „Śledź przesyłkę”. Możliwość śledzenia przesyłki będziesz mieć również w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki Twojego zamówienia.

ZWROT / WYMIANA MOJEGO ZAMÓWIENIA:

  • CHCĘ WYMIENIĆ PRODUKT/PRODUKTY ZAMÓWIONE NA WASZEJ STRONIE, PONIEWAŻ NIE JESTEM ZADOWOLONY. CO MUSZĘ ZROBIĆ?

    Wymiany zakupów możliwa jest w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia (po okazaniu faktury):
    - Bezpośrednio w salonie Okaïdi-Obaïbi: jeśli nowy wybrany artykuł jest droższy od pierwotnie wybranego, możesz uregulować różnicę za pomocą dowolnego środka płatniczego akceptowanego w Twoim sklepie Okaïdi. Wymiana jest możliwa tylko po zwrocie do sklepu.
  • CHCĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT/PRODUKTY ZAMÓWIONE NA WASZEJ STRONIE, PONIEWAŻ NIE JESTEM ZADOWOLONY. CO MUSZĘ ZROBIĆ?

    Zwrot zakupów możliwy jest w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia::
    - bezpośrednio w salonie Okaïdi-Obaïbi: Wystarczy przynieść fakturę elektroniczną, która jest dostępna na koncie klienta na stronie internetowej.
    Sklep przyjmie zwrot i zwróci kwotę wskazaną na fakturze (z uwzględnieniem wszelkich rabatów).
    Zwrot kosztów pojawi się na koncie przypisanym do środka płatniczego użytego do opłacenia zamówienia. Zwrot pojawi się na koncie w ciągu 4-5 dni roboczych (uwzględniając ewentualne opóźnienia międzybankowe). W przypadku płatności kartą podarunkową i/lub bonem lojalnościowym, zwrot kosztów może nastąpić wyłącznie poprzez wydanie nowej karty podarunkowej i/lub bonu lojalnościowego przez nasz dział obsługi klienta w okresie od 7 do 10 dni.
    - Zwrotu kurierem odbywa się na koszt nadawcy: Po otrzymaniu zwracanego towaru lub dowodu nadania zwracanego towaru, zwrot kosztów odbędzie się na konto bankowe lub PayPal użyte do początkowej płatności za zamówienie. W przypadku płatności kartą podarunkową lub bonem lojalnościowym, zwrotu kosztów można dokonać wyłącznie poprzez wydanie nowej karty podarunkowej lub nowego bonu lojalnościowego.
  • JAK UZYSKAM FAKTURĘ ZA ZAMÓWIENIE?

    Zaloguj się na swoje konto klienta. Przejdź do zakładki „Twoje zamówienia” i kliknij odpowiednie zamówienie, aby uzyskać szczegółowe informacje o otrzymanych produktach. W szczegółach zamówienia dostępny jest przycisk „Faktura”.

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY:

  • JAKIE SĄ KORZYŚCI Z DOŁĄCZENIA DO PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO?

    • Uczestnicząc w programie lojalnościowym Okaidi-Obaibi, za jedyne 15 PLN rocznie możesz korzystać z przywilejów i bonusów, które sprawią radość Twoim dzieciom.
    • Wyróżniamy 3 rodzaje bonusów lojalnościowych: bon lojalnościowy na 20 PLN za każde 500 uzbieranych punktów; bon 20 PLN z okazji urodzin Twojego dziecka; bon 20 PLN z okazji narodzin dziecka.
    • Dostęp do przedterminowych prywatnych wyprzedaży Okaidi-Obaibi.
    • Twoje lojalnościowe przywileje dotyczą wszystkich produktów i można je łączyć z dowolną ofertą.
  • JAK ZARZĄDZAĆ PROGRAMEM LOJALNOŚCIOWYM LUB ODNOWIĆ CZŁONKOSTWO?

    Do programu lojalnościowego można przystąpić: w sklepie Okaïdi lub na stronie internetowej:
    - Do programu lojalnościowego można dołączyć lub go odnowić bezpośrednio na naszej stronie internetowej na etapie zatwierdzania koszyka - klikając "Dołącz" w okienku „PROGRAM LOJALNOŚCIOWY”, lub na stronie głównej konta klienta w polu „Twój program lojalnościowy”.
  • JAK PODŁĄCZYĆ KARTĘ LOJALNOŚCIOWĄ DO MOJEGO KONTA KLIENTA?

    Jeśli dołączyłeś do programu lojalnościowego w sklepie Okaïdi, możesz połączyć Twoją kartę stałego klienta z Twoim kontem klienta na naszej stronie internetowej. Należy podać numer karty klienta na koncie klienta lub podczas tworzenia konta. Numer Twojej karty lojalnościowej znajdziesz na jej odwrocie lub na paragonie. W przypadku problemów z podłączeniem karty stałego klienta, nasz serwis klienta jest do Twojej dyspozycji.
  • JAKI OKRES WAŻNOŚCI MA MOJA KARTA STAŁEGO KLIENTA?

    Karta lojalnościowa ważna jest 12 miesięcy.
  • NA CO MOGĘ PRZEZNACZYĆ MOJE PUNKTY?

    Na zakupy wszystkich produktów marek Okaidi-Obaibi, w sklepach stacjonarnych i na stronie internetowej. Punkty zbierają się na Twoim koncie lojalnościowym: 1 wydana złotówka = 1 punkt.
  • W JAKI SPOSÓB KUMULUJĄ SIĘ PUNKTY?

    Na zbieranie punktów lojalnościowych pozwala zakup wszystkich naszych produktów. Punkty nie kumulują się w przypadku płatności kartą podarunkową, ani na skutek opłacania kosztów wysyłki.
  • JAK SPRAWDZIĆ SALDO PUNKTÓW?

    Sumę zgromadzonych punktów możesz sprawdzić łącząc się z Twoim kontem klienta.
    Punkty naliczają się 2-3 dni po zakupach w sklepie lub wysyłce Twojego zamówienia internetowego.
    Podczas zakupów stacjonarnych, Twoja liczba punktów widoczna jest na dole paragonu.
  • CO SIĘ DZIEJE Z NAGROMADZONYMI PUNKTAMI, GDY MOJA KARTA LOJALNOŚCIOWA WYGAŚNIE PO 12 MIESIĄCACH?

    Twoje zgromadzone punkty lojalnościowe przechowywane są jeszcze przez 12 miesięcy. W przypadku nie odnowienia członkostwa, punkty za zakupy dokonywane w tym czasie nie naliczają się. Jeśli po12 miesiącach od wygaśnięcia karty członkostwo nie zostanie odnowione, punkty są usuwane.
  • W JAKI SPOSÓB OTRZYMUJĘ MOJE BONY LOJALNOŚCIOWE?

    Bon lojalnościowy możesz otrzymać przez e-mail lub sms. Sposób otrzymywania możesz wskazać w sklepie lub na swoim koncie klienta na naszej stronie internetowej (w zakładce „Twoje newslettery i SMSy”)

    - Bon Lojalnościowy: 1 PLN = 1 punkt lojalnościowy
    Za każde 500 zebranych punktów otrzymujesz bon lojalnościowy na kwotę 20 PLN.

    - Bon Urodzinowy:
    Bon urodzinowy na 20 PLN przysługuje na każde dziecko w wieku od 1 do 12 lat włącznie. Limit to 6 bonów urodzinowych w 12-miesięcznym okresie członkostwa.
    Aby otrzymywać bony urodzinowe, wpisz dane dzieci podczas tworzenia konta klienta lub uzupełnij tę informację w swoim panelu klienta, w rubryce „Twoje dane osobowe”, a następnie „Twoje dzieci”.
    Na 45 dni przed urodzinami każdego dziecka otrzymasz e-mailem lub SMS-em bon urodzinowy w wysokości 20 PLN, ważny we wszystkich sklepach stacjonarnych i na stronie okaidi.pl. Bon na urodziny jest ważny od momentu otrzymania e-maila lub SMSa z informacją do 15 dni po urodzinach dziecka.

    - Bon Powitalny (z okazji narodzin dziecka):
    Bon powitalny o wartości 20 PLN otrzymujesz z okazji przyjścia na świat nowego dziecka. Aby go otrzymać wpisz informację o narodzinach (między 1 a 6 miesiącem życia dziecka) podczas zakładania Twojego konta klienta, lub uzupełnij tę informację w swoim panelu klienta , w rubryce „Twoje dane osobowe”, a następnie „Twoje dzieci”.
    W przypadku narodzin mnogich bon przysługiwać będzie na każde dziecko (pod warunkiem zarejestrowania wszystkich dzieci).
    Bon otrzymujesz automatycznie mailem lub SMSem do 3 dni od wpisania w swoje konto daty narodzin. Jest ważny przez 2 miesiące we wszystkich sklepach i na www.okaidi.pl
  • JAKIE SĄ ZASADY KORZYSTANIA Z BONÓW LOJALNOŚCIOWYCH?

    Bony lojalnościowe, urodzinowe i powitalne można łączyć ze wszystkimi innymi ofertami. Limit to 3 bony na 1 zakup. Bony nie podlegają wymianie na gotówkę.
  • JAKI JEST OKRES WAŻNOŚCI BONÓW LOJALNOŚCIOWYCH?

    Bony lojalnościowe ważne są przez 2 miesiące od momentu ich przyznania.
  • JAK KORZYSTAĆ Z BONÓW LOJALNOŚCIOWYCH, URODZINOWYCH I POWITALNYCH?

    - Na stronie okaidi.pl z bonu skorzystać można w momencie płatności za zamówienie. Po zalogowaniu się na konto, podczas dokonywania płatności, automatycznie wyświetla się lista dostępnych bonów. Sprawdź korzyści, z których chcesz skorzystać, a następnie dokonaj płatności kartą kredytową, Paypal lub kartą podarunkową.

    - W sklepie:
    Okaż przy kasie swój bon zniżkowy, otrzymany e-mailem lub SMS-em. Możesz również podać swoje imię i nazwisko, kod pocztowy i poinformować, że masz do wykorzystania bon.
  • CO ROBIĆ W PRZYPADKU GDY BON NIE DOTARŁ?

    W przypadku nie otrzymania przysługującego bonu, zachęcamy do kontaktu z działem obsługi klienta. Wejdź na podstronę „Skontaktuj się z nami” i wybierz temat „Program lojalnościowy”, a następnie „Bony powitalne, urodzinowe lub lojalnościowe.”

    Bony lojalnościowe nie podlegają wymianie na gotówkę. W przypadku wykorzystania bonu do zamówienia, a następnie zwrotu kupionych z bonem towarów - wykorzystane benefity zostaną zwrócone na kartę lojalnościową w postaci bonu. Nie ma możliwości skorzystania z bonu przy zakupie e-karty podarunkowej na stronie internetowej ani fizycznej karty podarunkowej w sklepie.

KARTY PODARUNKOWE:

  • JAK UŻYWAĆ KARTY PODARUNKOWEJ?

    Kartą podarunkową można zapłacić w sklepie stacjonarnym i na stronie internetowej. Może też być uzupełniona innymi formami płatności.

    W sklepie wystarczy okazać przy kasie swoją fizyczną kartę podarunkową lub numer e-karty podarunkowej (19-cyfrowy numer karty oraz 4-cyfrowy kod PIN), otrzymane drogą elektroniczną.

    Na naszej stronie internetowej, w momencie płacenia, wystarczy wybrać opcję „KARTA PODARUNKOWA OKAIDI". Następnie należy podać 19-cyfrowy numer karty i 4-cyfrowy PIN (na odwrocie karty zakupionej w sklepie lub w mailu potwierdzającym zakupienie karty na www.okaidi.pl)

    Jeśli chcesz zapłacić za swoje zamówienie kilkoma kartami podarunkowymi Okaïdi: po zarejestrowaniu pierwszej karty będziesz mógł dodać drugą w następnym kroku. Akceptujemy maksymalnie 2 karty podarunkowe na zamówienie.
    - Jeśli kwota zamówienia jest mniejsza niż całkowita kwota Twoich kart podarunkowych Okaïdi, tylko kwota zamówienia zostanie pobrana z Twoich kart podarunkowych. Pozostałe saldo będzie można wykorzystać na kolejne zakupy.

    - Jeśli kwota Twojego zamówienia jest większa niż całkowita kwota Twoich kart podarunkowych Okaïdi, możesz dopłacić dodatkową kwotę kartą bankową, Paypal lub inną kartą podarunkową Okaïdi.
  • JAK SPRAWDZIĆ SALDO MOJEJ KARTY PODARUNKOWEJ?

    Aby sprawdzić saldo karty podarunkowej, przejdź do sekcji „Karta podarunkowa” na naszej stronie internetowej. W polu „Czy masz już kartę podarunkową?” Musisz podać 19-cyfrowy numer swojej karty oraz 4-cyfrowy kod PIN (na odwrocie karty zakupionej w sklepie lub w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zakupu karty na okaidi.pl), a następnie kliknąć „Zatwierdź”.
  • JAKI JEST OKRES WAŻNOŚCI KARTY PODARUNKOWEJ?

    Kartę podarunkową możesz wykorzystać przez rok w sklepach Okaïdi w całej Polsce i na www.okaidi.pl - na jednorazowe lub rozłożone w czasie zakupy.
  • CO ZROBIĆ JEŚLI KARTA ZOSTAŁA ZGUBIONA, ZNISZCZONA LUB NIE CHCĘ JEJ DŁUŻEJ UŻYWAĆ?

    Taka karta niestety nie będzie mogła być użyta ani wymieniona.
  • CZYM JEST E-KARTA PODARUNKOWA?

    To elektroniczna karta podarunkowa na kwotę od 10 do 500 do wykorzystania wyłącznie na naszej stronie internetowej. Kwotę karty możesz wybrać podczas jej zamawiania na www.okaidi.pl Zobacz więcej klikając na naszej stronie w zakładkę „Karta podarunkowa”.
  • W JAKI SPOSÓB OTRZYMAM ZAKUPIONĄ E-KARTĘ PODARUNKOWĄ?

    Karta (19-cyfrowy numer karty oraz 4-cyfrowy kod PIN) zostanie wysłana do Ciebie e-mailem - po zatwierdzeniu Twojego zamówienia karty.

OBSŁUGA KLIENTA:

Nasz dział obsługi klienta jest do Państwa dyspozycji drogą telefoniczną (numer: 48 225 123 943) lub mailowo poprzez formularz kontaktowy: https://www.okaidi.pl/contactus
Telefoniczny serwis obsługi klienta czynny jest od poniedziałku do piątku od 10 do 15.