FORUM PYTAŃ

Jesteśmy blisko ciebie

  • JAK DŁUGO SKLEPY OKAIDI BĘDĄ ZAMKNIĘTE?

    Wszystkie nasze sklepy są tymczasowo zamknięte.

  • DLACZEGO OBSŁUGA KLIENTA NIE JEST DOSTĘPNA?

    Nasza obsługa klienta zarządzana jest we Francji. Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony naszych pracowników musieliśmy zamknąć naszą obsługę klienta do odwołania, z powodu udowodnionego przypadku COVID-19 wsród pracowników obsługi klienta. Odpowiadamy jednak na wszystkie pytania na Facebooku oraz na Instagramie @okaidi_obaibi_polska
    Nie wahaj się z nami skontaktować. Ważne jest, abyśmy pozostawali w kontakcie.

  • CHCĘ WYMIENIĆ LUB ZWRÓCIĆ PRODUKT, PONIEWAŻ NIE JESTEM ZADOWOLONY. W JAKI SPOSÓB MOGĘ TO ZROBIĆ?

    Prosimy o zachowanie produktów i paragonu do momentu ponownego otwarcia naszych sklepów. Oczywiście rozumiemy, że Twój zwrot nastąpi po terminie określonym w naszej polityce zwrotów.

  • MÓJ BON URODZINOWY WKRÓTCE UTRACI WAŻNOŚĆ. CZY PRZEDŁUŻACIE OKRES WAŻNOŚCI?

    Tak, przedłużyliśmy ważność wszystkich kuponów o dodatkowe 2 miesiące (w przypadku bonów wystawionych od 16 stycznia do 28 marca 2020 r.).