FORUM PYTAŃ

Jesteśmy blisko ciebie.

  • CZY SKLEPY SĄ OTWARTE?

    Pracujemy nad ponownym otwarciem sklepów na podstawie nowych przepisów podanych przez rząd Nasze sklepy ponownie są otwarte od 4/05/2020.Dołożymy wszelkich starań, aby zaspokoić wszystkie potrzeby i zapewnić niezbędne środki bezpieczeństwa.

  • JAKIE ŚRODKI OCHRONY I ŚRODKI SANITARNE PODEJMUJESZ W SWOICH SKLEPACH?

    Aby zapewnić wszystkim bezpieczeństwo, wdrożyliśmy następujące środki:
    - noszenie maski jest obowiązkowe dla wszystkich pracowników i klientów. Noszenie maski jest obowiązkowe od 4 lat. Nie będziemy w stanie zapewnić ci maski. Zapraszamy do przyjścia z własną maską do naszych sklepów.
    -W naszych sklepach znajdziesz dystrybutory roztworów wodno-alkoholowych.
    -Oznaczenia w sklepie mają na celu zagwarantowanie odległości 2 metrów między każdą osobą, klientem lub pracownikiem,
    -regularnie dezynfekujemy wszystkie wrażliwe miejsca i przedmioty
    -zwrócone produkty są izolowane i poddawane kwarantannie,
    -preferujemy płatność kartą bankową,kolejka jest ustawiona tak, aby zagwarantować niezbędną odległość między każdą osobą.


    Wszystkie środki ochrony i zdrowia zostały certyfikowane przez Bureau Véritas w dniu 7 maja 2020 r. We Francji. Ten certyfikat pokazuje, że marka Okaidi Obaibi wprowadziła wszystkie niezbędne instrukcje zapobiegania i dostosowała się do zarządzania ryzykiem Co-Vid19 dla wszystkich sklepów Okaidi Obaibi na całym świecie.
    Zobacz certyfikat

  • DLACZEGO OBSŁUGA KLIENTA NIE JEST DOSTĘPNA?

    Z naszym działem obsługi klienta można skontaktować się telefonicznie i mailowo za pomocą naszego formularza kontaktowego: https://www.okaidi.pl/contactus Godziny pracy naszej telefonicznej obsługi klienta zostały dostosowane, biorąc pod uwagę środki zdrowotne stosowane w celu ochrony naszych pracowników. Obsługa klienta będzie dostępna telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 17:00.

  • CHCĘ WYMIENIĆ LUB ZWRÓCIĆ PRODUKT, PONIEWAŻ NIE JESTEM ZADOWOLONY. W JAKI SPOSÓB MOGĘ TO ZROBIĆ?

    Od ponownego otwarcia możesz zwrócić produkty bezpośrednio do sklepu.
    Biorąc pod uwagę kontekst, przedłużyliśmy terminy zwrotu i wymiany wszystkich zakupów dokonanych po poniedziałku 17 lutego 2020 r. Do 30 czerwca 2020 r.

  • MÓJ BON URODZINOWY WKRÓTCE UTRACI WAŻNOŚĆ. CZY PRZEDŁUŻACIE OKRES WAŻNOŚCI?

    Tak, przedłużyliśmy ważność wszystkich kuponów o dodatkowe 2 miesiące (w przypadku bonów wystawionych od 16 stycznia do 28 marca 2020 r.).

  • MOJA KARTA LOJALNOŚCIOWA / BON URODZINOWY / BON Z OKAZJI NARODZIN DZIECKA WYGASA WKRÓTCE. CZY ZOSTANIE PRZEDŁUZONY OKRES WAŻNOŚCI?

    Tak, przedłużyliśmy okres ważności wszystkich bonów i kart lojalnościowych o 2 miesiące. Dlatego wszystkie karty lojalnościowe oraz bony wygasające w maju i czerwcu zostaną przedłużone o 2 miesiące.

  • MOJA KARTA LOJALNOŚCIOWA WYGASŁA W TRAKCIE ZAMKNIĘCIA SKLEPÓW LUB WYGASA WKRÓTCE. CZY BĘDZIE PRZEDŁUŻONY OKRES WAŻNOŚCI?

    Tak, przedłużymy ważność wszystkich kart lojalnościowych. Wszystkie nieodnawiane karty, które wygasły / wygasają między 15 marca a 30 czerwca, zostaną przedłużone do 31 lipca włącznie.

  • MOJA KARTA PODARUNKOWA TRACI WKRÓTCE WAŻNOŚĆ. CZY WAŻNOŚĆ ZOSTANIE PRZEDŁUŻONA ?

    Tak, postanowiliśmy przedłużyć ważność wygasających kart upominkowych o 3 miesiące (od 1 marca do końca maja). Prosimy o poczekanie na ponowne otwarcie naszego działu obsługi klienta przed skontaktowaniem się z nim z prośbą o przedłużenie ważności karty upominkowej.

  • DLACZEGO OBSŁUGA KLIENTA NIE JEST DOSTĘPNA?

    Z naszym działem obsługi klienta można skontaktować się telefonicznie i mailowo za pomocą naszego formularza kontaktowego: https://www.okaidi.pl/contactus Godziny pracy naszej telefonicznej obsługi klienta zostały dostosowane, biorąc pod uwagę środki zdrowotne stosowane w celu ochrony naszych pracowników. Obsługa klienta będzie dostępna telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 17:00.